dilluns, 23 de maig del 2011

CAMINADA POPULAR DEL BARRI DELS CAPUTXINS - VIC, 13 DE MAIG DEL 2011

Hola a tohom! Ara feia uns dies que no us actualitzava el bloc i és perquè tanta feinano havia tingut temps per fer-ho.
Si fem una ullada al passat més recent, concretament al Divendres 13 de Maig, en Jordi em va proposar d'anar a fer una caminada d'una hora i mitja organitzada per l'associació de veïns del barri dels Caputxins de Vic. Curiosament és el meu barri actual i no m'havia arribat la informació fins al mateix dia de l'acte, però cap problema, tenia moltes ganes de caminar per la ciutat i el barri on m'han vist créixer. Si Divendres hi havia aquest tema per realitzar, Diumenge hi havia una caminada per Sant Julià de Vilatorta, un altre dels punts on em porta molts records de petit, però ja us ho explicaré en una altra entrada. El que deiem, tenia unes ganes fortes de fer alguna caminada relacionada amb Vic, i si era al meu barri millor. Què més es pot demanar!
Vam començar la caminada a la Plaça dels Màrtirs, amb cares conegudes per tot arreu. Aviat ens vam dirigir cap a la llera del riu Mèder (més conegut col·loquialment parlant com pel Merder) passant per la Plaça de l'Ambulatori, el carrer Sant Jordi, travessant el carrer Torelló i passant pel costat d'una antiga pelleteria. Un recorregut especial, de nit, pel costat del riu, travessant ponts, molta humitat i els frontals. Divertit. Llavors vam encarar la recta final pujant pel costat del col·legi Guillem de Montrodón, al costat la capelleta de Sant Miquel Xic i acabant al costat del Mas dels Frares. Un vist i no vist. Però allà ens esperava una sorpresa: uns quants telescopis per observar la Lluna, els estels, els planetes (vaig observar nítidament Saturn, o això és el que ens van dir) i la parada de fruita pels caminadors. També molt divertit. I com que els Xino-Xano sempre tenim ganes de descobrir més, en Jordi i jo vam anar a fer un tram de la Ruta Verda que encercla la ciutat de Vic, arribant al nostre destí pel Seminari de Vic. Un acte diferent i molt divertit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada