dilluns, 23 de maig del 2011

Eleccions Municipals a Taradell - 22 de Maig del 2011

Aquest passat Diumenge 22 de Maig hi han hagut eleccions als ajuntaments catalans. Després d'anar a la marxa Verdagueriana de Folgueroles vaig anar a votar al meu col·legi electoral, el Guillem de Montrodón de Vic, i vaig decidir anar a ajudar als meus companys de Ràdio Taradell, que feien un seguiment acurat de les eleccions al municipi des de ben d'hora al matí. M'hi vaig presentar passades les 8 de la tarda armat amb la càmera, per si hi havia alguna cosa per cobrir. Amb en David Bigas ens vam situar a peu de meses per veure com evolucionava el recompte. Al cap de poc ja vam veure que a partir d'aquell moment alguna cosa seria diferent a l'Ajuntament de Taradell. I així va ser: CiU va perdre la majoria absoluta que havia tingut fins aquell moment (a partir d'ara s'haurà de pactar) i van entrar dos grups nous a l'Ajuntament: Solidaritat per la Independència i Plataforma per Catalunya. El resultat va quedar així:
CiU: 6 regidors
ERC: 4 regidors
SI: 2 regidors
PxC: 1 regidor
Vaig passar nervis a l'hora que anava omplint la taula amb el número de vots de cada partit i a cada mesa amb el secretari i siguent dades oficials, per llavors córrer a portar-les als companys a l'estudi de la ràdio.
Després van venir les decepcions i les alegries, depèn del partit en qüestió:
PSC: van marxar molt d'hora, ni 1 regidor
SI: Festa amb cava al costat dels estudis de Ràdio Taradell i entonant Els Segadors
En aquests moments portar la càmera va ser un encert perfecte.
I per acabar la jornada a les tantes vam fer un sopar tot l'equip de la Ràdio, al Bar de Can Costa!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada