diumenge, 8 de maig del 2011

TrailWalker 2011

Hola  a tothom!!! Aquest cap de setmana ha tingut lloc l'acte que feia gairebé mig any que estàvem esperant i preparant amb moltíssima il·lusió: La Intermón-Oxfam Trailwalker. La crònica i les fotos les posaré quan m'hagi recuperat de les hores sense dormir que hem passat. Com que el meu germà Jordi i jo anàvem amb la Camper de CampuRent, faré la crònica des del nostre punt de vista, però us haig d'assegurar que si una frase ha marcat tot el recorregut, aquesta ha estat d'unes imatges gairebé oblidades però que avui us les refresco a la gent de la meva edat: Us en recordeu dels dibuixos animats, que per cert, a mi personalment m'al·lucinàven, que tenien per nom "Los Autos Locos"? Doncs aviat la crònica i us deixo amb el vídeo de "Los Autos Locos" i les fotos penjades al Facebook d'Intermón-Oxfam. Fins aviat i bona nit!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada