dijous, 9 de juny del 2011

Cap de setmana de descans

Hola a tots! El passat cap de setmana l'havia reservat per descansar una mica, però tot canvia i passen coses, moltes coses! Per començar, no vam poder fer el programa de ràdio Fase Beta perquè una SUPER TEMPESTA va deixar a les fosques mig Taradell, precisament a la zona de Can Costa, i els estudis de Ràdio Taradell es van quedar sense alimentació elèctrica. cap problema, vam fer un segon esmorzar improvitzat.
Després tenia una cita al Restaurant El Roquet de Tavèrnoles, el restaurant de les piscines: un mes de Juny i tot pintava per poder-nos banyar, o i tant que ens vam banyar! Sota la pluja!! Havíem quedat tota la família per celebrar que l'Aina, la meva cosina celebrava l'aniversari per endavant, ja que el dia en concret era avui dia 9. L'Aina en fa 18!! Quants records vénen a la memòria! I més si la Mariona, la meva germana, va i li regala un àlbum recopilatori de fotos de l'Aina, dés de que va néixer fins ara!! La seva parella que treballa en una pastisseria li va fer un pastís al seu gust!! Llàstima de la pluja, però la festa va ser molt bona!!



Però les festes no es van acabar aquí, perquè a casa mateix, al garatge, m'esperava d'improvisat una altra festa, ja que per culpa del mal temps al matí següent podria dormir i de pas colar-me a la festa. En aquest cas, una altra Aina, l'Amat, que feia 22 anys!! Li van tapar els ulls ja des de casa seva, la van portar fins a casa nostra, la van disfressar dels anys 20 i es va haver de treure la vena dels ulls tota sola i que veiés qui érem. Feia una estona que ja sabia on era, però em sembla que ni s'hi imaginava les disfresses de cada un. Fins a la matinada ens vam quedar amb el meu germà a veure videoclips amb la pantalla que vam instal·lar.



Després de molts dies sense recordar haver-me llevat a 2/4 de 12 del migdia, aquest Diumenge va ser possible gràcies als meus tiets, en Santi i la Tere, que em deien si volia anar a una excursió a la Creu de Gurb. Clar, el dia abans al dinar de l'Aina n'havíem parlat i havíem decidit deixar-ho per més endavant per culpa de la pluja... Ni mig cop m'ho vaig pensar. Corrents amb la Mariona vam anar amb ells cap a la Creu de Gurb. Anant amb cotxe hi vam trobar uns altres amics que també hi anàven: les "Gemmes" i en Pep Lluís. La cosa es posava molt i molt bé, i així va anar. Una excursió llampec, a un lloc que encara no hi havia estat mai i del tot gratificant. Quines vistes! Quins colors! I quina baixada amb en Santi! I el millor, que ja ho sabreu més endavant, una sortida molt especial conjunta tindrà lloc més endavant.



I si fos poc, en Marc ens va trucar a la tarda des de la feina que hi havia 2 grups de coral al Centre Sant Jordi de Vic, un casal per la gent gran. Vaig agafar a la Iaia Dolors i cap allà hi falta gent. Jo em vaig quedar  a ajudar a en Marc mentre els altres escoltaven les corals.



Realment, quin Cap De Setmana!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada