dijous, 29 de setembre del 2011

AUDICIÓ de la Festa Major de Calldetenes, 24 de Setembre del 2011

Hola a tothom! Coincidint amb la festa de la Mercè, cada any se celebra la Festa Major de Calldetenes. Jo hi vaig participar minsament només a l'Audició de Sardanes. Al matí l'Elvira m'hi va convidar i jo no li vaig poder dir que no, almenys hi aniria una estona. L'Elvira i molta més gent ja ens esperaven quan vam arribar. Formen part del Grup Saradnista Riallera, de Vic. Des d'aquí us agraeixo els gestos que teniu de convidar-me. La jornada va anar molt tranquila per part dels balladors i molt ràpida per part de la cobla, que semblava que havien d'anar a apagar foc. A l'Audició vam poder escoltar 9 sardanes de 7 tirades. Al final tothom em demanava que m'apuntés oficialment a la colla, però jo ja tinc el compromís, entre d'altres, d'anar a caminar el cap de setmana, justament els dies que ells acostumen a anar a concurs.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada