dilluns, 31 d’octubre del 2011

Caminada/Castanyada del Club Patí Vic, 30 d'Octubre del 2011

Què tal gent! Ahir dia 30 hi va haver la caminada del Club Patí Vic. Com a soci vaig convidar-hi els meus germans i els Xino-Xano perquè em van dir que seria una caminada familiar. El recorregut era fàcil: uns 11 quilòmetres i molt pla, perquè així tothom del club que en tingués ganes hi podés participar. L'esmorzar seria a l'Ermita de Sant Roc, de Gurb. Jo vaig proposar allargar-la una mica i arribar-nos a la Creu de Gurb. Al final vam ser el meu germà Jordi, La Carme, en Genís, en Lluís i la Maria i jo. També va venir en Bitxo vestit de Diumenge. La caminada va començar a les 9 del matí, que havent canviat d'hora (el Diumenge a la matinada va entrar en vigor l'horari d'hivern) semblava molt més tard. Realment jo considero la caminada com a èxit total, ja que hi havia moltíssima gent. El recorregut era circular amb sortida i arribada al club, passant per Sant Andreu de Gurb, parada a esmorzar a Sant Roc i tornar al club. Hi havia gent de totes les edats, i fins i tot gent amb cotxets!! Per arribar a Sant Roc amb cotxet és tota una aventura:


Tot i que encara no ho sembli per la cara de felicitat que fan. El recorregut molt planer però sense vistes degut a la boira, és que sempre passa el mateix! A Sant Roc ens hi esperava un havituallament amb:
entrepà de Llonganissa de Vic, una bossa amb panellets, coca, xocolata, 2 mandarines, per beure podies escollir de tot, traguet de vi, traguet de cava, iogurt, cafè... Sí, sí, un senyor esmorzar!! Si tots els havituallaments fóssin així!!! Llavors vam decidir (només nosaltres) pujar a la Creu de Gurb, que tard com era, la boira, per fi, s'anava desfent, i un cop a dalt més o menys vam poder gaudir d'unes magnífiques vistes a la Plana de Vic. Però a mig camí vam trobar-nos amb una cosa rara d'aquest any i molt difícil de veure degut a la sequera: BOLETS!!


Que romàntic, la Maria regalant un ram de bolets a en Lluís (jejeje)! I tal i com us he dit, a vegades anar tard té recompensa, i ahir en va tenir:


Poc després vam començar el descens i cap al club, que ens hi esperava un últim havituallament amb refrescos.
Quina excursió més divertida i amb els millors havituallaments que mai hagi vist!! Si es pot, l'any vinent s'ha de repetir!!

FOTOS


TRACK DE LA CAMINADA




ACTUALITZACIÓ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada