dilluns, 3 d’octubre del 2011

EL SOLELL - MALLA, Diumenge 3 d'Octubre del 2011

Hola a tots. El passat Cap de Setmana el vaig destinar a descansar ja que tenia pocs compromisos. La família Bitxo va anar a El Vendrell a fer la Trancacames, una prova de més de 80 quilòmetres. 80 encara son masses per mi. I per descansar, el Diumenge vaig anar a fer un tomb amb la Boira, la gossa d'en Marc, el meu germà, i vaig decidir anar a Malla perquè allà a les 12 del migdia hi cantava la coral TAM TAM GOSPEL (en Marc s'hi va apuntar i aquesta era la seva primera actuació). Cal dir que anar amb una cadella a caminar cansa 3 vegades més, sort que eren pocs quilòmetres, que sinó... Entre estrebades i estirades vam arribar a Malla abans de les 12 i així vam poder saludar als cantaires. L'actuació estava prevista que duraria 1 hora i vaig decidir anar fins a dalt la Creu de Malla amb la Boira. Després de passar uns quants tancats de ramat de betiar vam arribar a la Creu, i quines vistes!! Tota la Plana de Vic i sense boira!! Llavors vaig decidir que a la Crue ens hi havíem de tirar una foto la Boira i jo junts. Després d'uns quants intents molt nefastos vaig arribar a aconseguir això que veieu:


I llavors, avall que fa baixada!! Vam entrar pel cementiri i vam anar de dret a remullar-nos a la font. I mentre esperàvem que sortíssin els de la coral, vam jugar una estona amb uns nens que esperaven igualment que noslatres que s'acabés el concert.


Els meus pares em van venir a buscar en cotxe perquè la Boira en teoria estaria cansada, i només arribar a casa ja empaitava gats a tort i a dret. O sigui, que de cansar-se res de res!!



I per acabar dir-vos que gràcies al comentari d'en Joan Ayats, he investigat i per fi ja he trobat la forma de com penjar-vos les rutes al Wikiloc. Gràcies Joan!



ACTUALITZACIÓ

1 comentari: