dimarts, 1 de novembre del 2011

LLORET DE MAR, 30 d'Octubre del 2011

Hola de nou. Si ahir us comentava la caminada del Club Patí Vic, avui us acabaré de dir com vaig passar la tarda del Diumenge. La veritat és que va ser una tarda divertida, i això que a priori no ho semblava, ja que el meu tiet ens va dir que ells anàven a Lloret de Mar a passejar. Si us haig de ser sincer Lloret no m'agrada, suposo que tinc al cap la massificació de l'estiu. Dic no m'agrada o no m'agradava, perquè ens ho vam passar teta: l'Albert i jo vam anar a jugar a les onades, que Diumenge eren gegants i ja es menjaven la sorra ràpidament.
Vam marxar els meus tiets, l'Albert, en Marc i les iaies Dolors i Conxita, i jo, cap a Lloret. Vam poder aparcar en un pàrquing molt ben situat i ens vam dirigir cap a la platja. Realment xocant la imatge de guiris d'edats adultes ben torrats en un xiringuito (guingueta). I llavors volen que els fills siguin responsables! Aquesta és una de les raons que fan que Lloret no m'agradi.
Per compensar aquesta imatge negativa de Lloret us haig de dir que també hi ha coses interessants, i a sobre, a tocar del mar, com per exemple les lloses del terra amb les mans dels campions dels rallis que hi ha hagut any rere any.


Com que el pas que havíem agafat era de guiris, l'Albert i jo vam decidir d'anar a jugar amb les onades gegants que hi havia.


I per tornar vam decidir passar pels carrers comercials de la vila, amb botigues de souvenirs més o menys interessants. I per acabar, una visita a Sant Roc, el segon Roc del dia. Veus, què millor que esmorzar i berenar amb un Roc!
Us haig de dir que al final Lloret no és tant desastrós com em pensava, que quan no hi ha la massificació de l'estiu t'ho pots passar realment bé.


I per acabar el dia, la iaia Conxita ens va portar 2 tortells que ens els vam menjar a casa. Que bons que van ser!!
I sí, aquí teniu les fotos de les onades!:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada