dijous, 17 de novembre del 2011

MONTSENY SURPRISE!!

Què tal gent! El passat Diumenge vam fer una ruta molt recomanable al voltant del Matagalls, concretament Viladrau - Coll Pregón - Matagalls - Collformic - Sant Segimon - l'Erola - Viladrau. En aquesta ocasió havíem preparat aquesta sortida per en Pere i la Carme. Al final vam ser: en Pere i la Carme, el deixeble maki cako Josep Ventura, el meu germà Jordi, la Carme i en Lluís Tuneu, la Maria i jo. Ep, en Bitxo també va venir!!
Vam sortir de Viladrau tot enfilant-nos cap a la Font del Llop i la Font dels Mosquits. Estàvem envoltats d'unes vistes espectaculars, amb els tons taronjes i marrons d'aquesta època. Al cap de poc vam arribar al Coll Pregón, que per qui no ho sàpiga és el pla que s'hi acampava el dia de l'aplec de Matagalls. A partir d'aquí ja només quedava una última pujada fins al cim del Matagalls. Quan hi vam arribar només hi havia boira i no es podia veure res. A aquella hora ja hi havia gana, i per això vam decidir de treure l'esmorzar:
coca, fuet, xocolata, tastet de truita d'albergínia, coca-cola,... mireu:


Després de les fotos de rigor,


vam començar la baixada cap a Collformic, però vam recular uns instants per veure les vistes que només es van poder contemplar durant uns instants en que la boira es va moure. Si a dalt a Matagalls es podia veure el sol, quan vam arribar a baix a Collformic ja plovia bastant. Allà ens hi esperava en Genís amb un havituallament amb: fruita, patates xips, galetes, cafè, isostar i coca-cola, i el millor de tot, un cotxe que hi podies deixar el que volies i podies agafar de tot, per exemple, jo vaig deixar la maleta i la càmera i a canvi vaig agafar un impermeable d'en Genís, que em va salvar de la pluja. Gràcies Genís!! I és que aquesta vegada em van agafar amb bragues, no m'esperava que plogués, i encara menys al metaix recorregut que havíem fet la Maria i jo la setmana anterior!! Si em vaig quedar igual que feia una setmana, sense vistes i sense càmera!! Després de Collformic ens esperava Sant Segimon i l'Ermita de l'Erola per tornar a Viladrau.  Un matí fantàstic, envoltat de bona companyia, bones vistes, paisatges espectaculars i bon menjar. Què es pot demanar més? Ah, que no hagués plogut!! Però si encara em va servir de lliçó que a la muntanya hi has d'anar preparat!I per acabar vam anar a dinar a l'Hostal Bofill de Viladrau.




Ja estic esperant repetir l'excursió, però amb sol!!!!


FOTOS




TRACKS





1 comentari:

  1. Lluis i Jordi, Gracies per la companya, com sempre un luxe, ens ho varem pasar "super guay del paraguay", amb pluja i tot.
    Una abraçada, aaaaaaH!! i la truita d'albergìnia no em va fer mal de panxa, boníssssima!!.

    ResponElimina