dimecres, 28 de març del 2012

SANT MARC - Est

Hola què tal gent!! Diumenge, després de la caminada de Rupit, quan vaig arribar a casa vaig decidir anar a fer un vol amb la Boira fins a Sant Marc, i ens ho vam passar molt bé:



I per acabar d'arrodonir el dia, a la tarda, en Jordi em va dir si el volia acompanyar amb la bici cap a Vic, però en comptes d'anar cap a Vic vam decidir fer una volteta per Vilalleons, la Carena, Font de la Riera, Sant Julià de Vilatorta, la Ruta dels Molins, Calldetenes (punt on ens vam separar, ell cap a Vic i jo cap a Sant Marc) i Sant Marc. D'aquesta ruta inventada la vaig anomenar Sant Marc - Est. Ja era ben entrada la tarda, i això va provocar que el bosc agafés un to místic especial. La baixada de la Carena molt divertida, i no dir la Ruta dels Molins espectacular. D'aquí a pocs dies la vegetació serà apostoflant.



Que vagi bé!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada