dijous, 19 d’abril del 2012

RUN FOR PARKINSON's - Caminada d'AIGUAFREDA

Hola què tal gent! El passat Diumenge vaig participar a la 15a Caminada d'Aiguafreda 2012. Una caminada que pintava molt bé perquè recorreríem part dels cingles de Bertí. I també ens retrobaríem amb la Maria, que segur que ens estava esperant al control de l'esmorzar.
Els components que hi vam assistir vam ser la Carme i en Lluís Tuneu i jo, que en aquesta ocasió em van passar a recollir a Vic.
Però el dia va començar molt enboirat, i si havíem d'anar a dalt dels cingles a veure boira...
La sortida de la marxa va ser a la plaça de l'ajuntament d'Aiguafreda. De sobte ens hi vam trobar una parada del RUN FOR PARKINSON's. Es veu que si caminaves durant el cap de setmana els teus quilòmetres anàven solidaritzats cap a la gent que pateix aquesta malaltia i als seus cuidadors. Com que no ho sé explicar massa, AQUÍ hi ha l'enllaç d'aquesta organització. Allà vam recollir el ticket i vam marxar en direcció Sud. La veritat que semblava que notava el dia, ja que només notava la baixada i no la pujada. No veia que el camó s'enfilés, sinó al contrari. Però la Carme ja em va explicar que el primer tram anaves guanyant altura mentre baixaves a estones. El dia que va començar amb boira de mica en mica es va anar aclarint, i això ens va permetre poder observar unes vistes magnífiques dels cingles.


Al cap de poc vam trobar un avituallament amb aigua, que el seguia un altre amb coca i batut de xocolata, que es va posar d'allò més bé. I després de menjar una mica, i trobar-me un amic de la feina (en Pere bon rotllo), va començar la pujada

El Pedruscot

i les ganes de pujar en aquest pedruscot (perdoneu però no en sé el nom)

En Lluís la Carme i jo a dalt del Pedruscot
i quines vistes!! El sol ja feia estona que feia acte de presència i la boira ja començava a fondre's quan vam fer-hi cim. Després de les fotos de rigor vam seguir cap al punt més alt de la caminada. I la cap de res l'esmorzar. La Maria es va sorprendre de veure'ns. És que no li vam dir res perquè fos sorpresa, i ho vam aconseguir.

La Maria i la Carme en primer terme i en Robert de perfil amb caputxa
També grata sorpresa per nosaltres al retrobar-nos amb en Robert, el company de la Maria i que eren les seves primeres passes després de 8 mesos (degut a una operació de genoll). Què dir dels avituallaments dels Gafarrons? Doncs com sempre: FANTÀSTICS! Quin esmorzar!! I amb vistes al Montseny nevat i ben a prop del cingle!!


Si és que estàvem per sobre els núvols!! I com que estàvem dalt d'una cinglera, no ppodien faltar les fotos per la comprobació


i ja us dic que jo no em vaig quedar pas curt, que un srvidor amb vèrtig també ho vaig voler demostrar.

La caminada va seguir en direcció Nord molt tranquilament i passant a ras de cinglera. tot un espectacle!! I a més, el sol ens va acompanyar durant tot el trajecte. Llavors, després de donar una volteta opcional per veure el naixement dels cingles, vam començar el descens cap a Aiguafreda. A mitja baixada, i contrariament que a la pujada (sorprenent, per cert), s'hi va formar un tap de gent que anava a pas tant lent que em vaig permetre el luxe de fer això


sí, simplement és una foto a una flor, ja se sap, comença a brollar la primavera!! Després de fer un adelantament per la dreta (espero que els Mossos no em multin!), i d'escoltar algun renec fora de to, vam arribar al final. Tal i com ja sol passar a les caminades dels Gafarrons, al final et fan entrega d'un obsequi de la caminada (un termo pel cafè) i també sortejen obsequis amb el número del tiquet. I sabeu què em va tocar a mi? Uns mitjons? NO, uns guants? NO
Em va tocar un val de descompte de 15 euros per anar a vescanviar en una botiga de Granollers i dins d'1 mes d'antelació!!!! Quin sorteig. No patiu que després de rumiar una estona ja tinc decidit què hi compraré.
Però lo millor va ser amb el responsable del RUN FOR PARKINSON'S. Molt amablement ens va demanar si volíem posar pel cartell. I suposo que ja ens coneixeu, oi?


I llàstima que no tinguéssin articles per vendre, que sinó...
En resum, que va ser una gran caminada, amb bona companyia i a sobre per una bona causa: què més es pot demanar???

FOTOS



VÍDEO DE RUN FOR PARKINSON'S


TRACK


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada