dijous, 10 de maig del 2012

21a NOCTURNA D'OSONA - CALLDETENES

Hola què tal gent!!
Aquest passat Dissabte dia 5 vaig participar a la nocturna d'Osona, a la localitat de Calldetenes. Us haig de dir que encara no sé com posar-m'hi per ser a 3 llocs diferents (jeje) però és que també volia anar a la nocturna de Sant Hilari Sacalm i no vs poder ser perquè la feien a la mateixa hora i dia que la de Calldetenes. Suposo que ha sigut perquè Dissabte va ser el dia de l'any amb la lluna plena més gran i oer això tothom va escollir el mateix dia. També vaig escollir Calldetenes perquè l'any passat ja havia anat a la de Sant Hilari i m'agradava descobrir coses noves.
El fet és que després d'anar a fer de monitor al NGC i de trobar-me romagueres a tot arreu, vaig acabar anant tard. Per sort, era un dels pocs que tenia inscripció feta per internet i només va ser qüestió de pagar i marxar. En Cesc Bau, el germà de l'Ignasi Bau, i la Dolors Erra, la seva mare, em van indicar el camí ja que no sabia ni per on se sortia. A més, tothom ja havia marxat i havia d'espavilar-me per si volia atrapar-los. Amb les présses vaig deixar els pals al cotxe i vaig marxar gairebé corrent, en direcció al cementiri. Per davant poc més de 10 quilòmetres de bon fer. La ruta passava per les poblacions de Calldetenes, Folgueroles, Sant Julià de Vilatorta i tornar a Calldetenes.
No sé si va ser perquè havia arribat tard que vaig començar a avançar gent sense parar, tot procurant no perdre'm l'espectacle que la nit m'oferia. Tot el paisatge que normalment veig de dia, al ser un dia clar i de lluna plena es va tornar com ombres espectaculars que es dibuixaven a l'horitzó. El Montseny, la Creu de Gurb, el Cabrerès,... tot! Hi havia unes vistes espectaculars. Llàstima que per reflectir això amb una càmera necessites una nit sencera.


Lluny de passar-me tota la nit per una foto (això s'ha de viure; missatge pel sofà) vaig decidir seguir la caminada. És curiós, la gent quan s'organitza una cosa fora de lo normal es veu que s'ho passa més bé, i en aquesta caminada va ser molt evident si hem de fer cas a les rialles i brometes del jovent. Hi havia gent de totes les edats, i sorprenentment d'adolescents! A Folgueroles ens hi esperava una havituallament molt complet


que tothom no se'l va voler perdre. Després de l'havituallament venia pujada cap a Sant Julià. Al final de la pujada va ser l'únic punt de la caminada que vaig engegar el frontal ja que es va passar entre arbres. Durant la resta la vaig fer amb el frontal a la butxaca. Tot arribant a St. Julià un fet em va fer ballar el cap, i és que vaig avançar a en Jordi Boixeda, un meu amic de la infància i que no sol anar lent, precisament... Al control de St. Julià hi havia en Cesc Bau que va quedar parat:
- "QUE NO ÉRES L'ÚLTIM TU?"
- "SÍ, I QUÈ VOLS DIR?
- "QUE VAS DELS PRIMERS!!! GAUDEIX DE LA CAMINADA, HOME!!!!"
Òstres!!! No m'ho podia creure!! Ja havia vist que avançava a molta gent, però tanta no!! I amb els ànims al màxim vaig encarar l'últim tram cap a Calldetenes. En aquest tram m'hi van acompanyar en Sergi i en Xavier  amb el seu gos. Un pare i un fill que anàven a sac!!! Es veu que també van començar últims. Devien pensar el mateix que jo a l'hora d'atrapar a la gent. En Sergi, quan ja estàvem arribant, va afluixar una mica i els vaig esperar. Al cap i a la fi ja havia atrapat al grup i els havia avançat. Quan vam arribar ens van fer entrega d'una samarreta tècnica de record i un bon entrepà de botifarra, que m'el va servir la Dolors


Dolors, no t'empipis que surts molt bé a la foto!!
En resum, que m'ho vaig passar d'allò més bé a la caminada i gaudint del paisatge nocturn. Molt bons havituallaments i ben organitzada. Però lo millor, la bona companyia que vaig trobar durant tota l'estona. A Calldetenes sou ben parits!!

FOTOS


TRACK

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada