divendres, 18 de maig del 2012

Caminada de Sant JULIÀ des de CASA

Hola què tal gent!! El passat Diumenge dia 13 ha sigut l'escollit per realitzar la XXIX Caminada Popular de les Guilleries, amb seu a Sant Julià de Vilatorta. Uns 17 quilòmetres de recorregut enguany cap al sector de Folgueroles. Aquest cop m'ha acompanyat en Jordi, el meu germà bessó, però vam anar trobant gent i vam acabar siguent 5, amb la Dolors (Montse) pel mig.


Us ha passat mai que heu posat 2 despertadors i cap dels 2 hagi sonat? Doncs a nosaltres ens va passar. Volíem ser a les 7 al parc de les Set Fonts, punt d'inici i arribada de la caminada, i vaig posar el despertador a 2/4 de 7 ja que teniem previst arribar-hi a peu des de casa. Quan van ser 2/4 de 8, el meu pare em pregunta que què estem fent aquella hora allà, i jo al descobrir l'hora que era cames ajudeu-me cap a St. Julià, no sense en Jordi. Sort que la caminada es podia sortir fins a les 9!! Tot i així el pla d'anar-hi caminant va perillar per moments... Però gas a fons en Jordi i jo vam posar per arribar-hi com més aviat millor, i ja que estàvem amb l'adrenalina ben carregada, vam decidir anar igual de ràpid a l'hora de començar.


Un cop superat l'ensurt del despertador vam anar aminorant la marxa però sense encantar-nos. El fet diferenciador d'aquesta caminada és que pots escollir dos itineraris per si un cop arribat a l'enllaç dels dos estàs cansat i vols fer menys recorregut, doncs puguis escollir el curt. Però el curt no entrava dins dels plans i la qüestió era que si anàvem prou d'hora per poder escollir el llarg. A Torrents s'hi fa l'esmorzar


i en aquesta ocasió sí que puc dir que es va notar la crisi, i no precisament amb el preu de la caminada... Poc després de Torrents, a El Quintà de Torrents hi vam trobar la separació de rutes.


Nosaltres vam agafar el recorregut llarg. Que bé, havíem aconseguit agafar el recorregut llarg tot i sortir tard. Abans d'arribar a les Baumes de l'Espluga ens hi vam trobar a la Montse de sardanes.


I apartir d'aquí la caminada va ser un xou... tant que vam arribar a St. Julià i encara no estàvem cansats. Abans però vam passar per St. Llorenç del Munt


Vam entrar a St. Julià pel sector de l'Albareda, i tal i com us deia no vam notar el cansament i vam anar a pescar...


En fi, que gràcies a la companyia trobada ens ho vam passar d'allò més bé. A veure si en una altra ocasió ens retrobem per fer-ne alguna altra!!!

FOTOS


TRACK



Per cert, un cop a casa vaig anar 1 moment a ajudar al meu pare...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada