divendres, 4 de maig del 2012

LLAMPECS DE SANT MARC

Hola què tal gent!! He anat tant enfeinat aquests últims dies que no podia actualitzar al bloc. Però ja que avui puc una estona, començarem pels llampecs.
I no uns llampecs qualsevols, sinó que ni més ni menys que els LLAMPECS DE SANT MARC, una nova colla sardanista de la localitat veïna de Calldetenes, el qual el passat Diumenge 22 d'Abril van fer la seva estrena oficial, coincidint amb l'Aplec de Sant Marc. Emocionant l'estrena d'una nova colla sardanista, i molt de mèrit als seus fundadors, com per exemple l'Elvira i la Carla, i també als seus primers entrenadors, com el meu germà, en Jordi, que va renunciar al Fase Beta per poder tirar endavant aquest nou projecte anomenat els LLAMPECS DE SANT MARC. I voleu saber de quina manera van arribar a Sant Marc? Doncs caminant. Sí!! Van fer una petita excursió i a sobre m'hi van convidar!!! La veritat és que m'ho vaig passar molt bé. Fins i tot vam portar-hi la Boira.



L'únic punt negatiu del diumenge 22 va ser que com que no puc estar a 2 llocs alhora em vaig perdre el primer concert de Gospel conjunt amb totes les corals de la comarca, el qual hi va participar el meu germà, en Marc, i també en David del Fase Beta!! Si és que quan arriba l'Abril tot se solapa!!

FOTOS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada