dissabte, 19 de maig del 2012

NOCTURNA del BARRI DELS CAPUTXINS, VIC

Què tal gent! Si sou seguidors del bloc ja sabreu que m'agraden les caminades nocturnes. I aquesta era una que no me la podia perdre: la caminada Nocturna del Barri dels Caputxins de Vic, que és el meu barri. Així va ser com el passat Divendres dia 18 hi vaig participar. Més que caminada és una passejada però el que compta és que t'ho passis bé. Vam sortir de la Plaça dels Màrtirs per dirigir-nos cap al Riu Gurri, exactament igual que l'any passat. Fins i tot els urbanos ens van tallar el trànsit!!


Un cop al riu vam agafar direcció Sud, al contrari de l'any passat, en direcció al Barri d'Osona. Va ser una estona diferent per la gent que només hi passa un cop l'any. Un cop a l'alçada de casa la Pilarín, vam decidir tornar per dintre la ciutat i així poder tenir llum. Quan vam ser a l'alçada de l'Horta Vermella, i més concretament a la Guarderia Negre, un parell de dones va caure a l'uníson, una caiguda provocada pel mal estat de les voreres. El resultat va ser que una d'elles sangrava pel nas i l'altre al braç. Després d'aquest petit ensurt, vam continuar com si no hagués passat res fins a arribar al nostre centre cívic, el de Can Pau Raba, i allà ens hi esperava un petit piscolabis.


Val a dir que m'hi vaig retrobar gent que havia conegut l'any passat i que no ens havíem tornat a veure fins altra cop a la caminada, i vam aprofitar per entaular una conversa distesa de tal i com ens havia anat l'any... Realment val la pena aprofitar aquest tipus de caminades i poder gaudir-les!!

FOTOS


TRACK


Que vagi molt bé!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada